Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, March 23, 2011

salam alaik.

harini saya emo skit. so layan jelah apa yg saya nak katakan disini,
apa yang anda rasa tentang sesorang itu apabila dia berkata..

"tak payah couple/ kahwin, rileks2 sudah. kawan boleh, scandal pun boleh"

daripada apa yg dia tulis tu kita boleh tahu dia ni jenis yang macam mana. post ini bukan ditujukan kepada orang tersebut semata2 kerana say admie dekat dia or what so eva.

saya selaku MANUSIA saya rasa macam diperbodohkan dan tidak dihargai! tak kira lah lelaki / perempuan. they'll get the same. 

please please please lah stop it. berhenti lah merasakan diri itu cukup kacak/ lawa/ sempurna/ pintar dan adik beradiknya untuk mempermainkan orang lain, diri sendiri, ibu bapa dan yang lebih penting TUHAN. hidup tu biar ada misi visi. jangan jadi looser yang entah apa2 hidup seperti lalang. end up apa dapat? duit habis, masa habis, sume pun habis. ok saya malas nak membebel. yang pasti tetiba rasa sakit hati. damn! lets take d wudhuk :)

jazakillah

2 comments:

Faez Luqman said...

hahahhaa..tgk macam aq...walaupun x de awek.....skandal keliling la weeeyhhhh

Syarah said...

haaaa ini adalah contoh yg tidak baik! hishhh cmne nk jd suami yg soleh ni? grr paez paezzz ;D