Wednesday, April 27, 2011

sabar sabar dan sabar

salam alaik..

niat harini untuk BE POSITIVE terbantut seketika dek kerana adik bongsuku, Anis Sakinah yang telah menjahanamkan komputer riba ku punya "keypad protector". Ini sangat - sangat menggeramkan! =,='

Ambil dekat Mr Goggle.

Kelihatan seperti 'small matter" kan? Tapi, saya memang cukup tak suka orang jahanamkan barang saya. Tak kira lah mahal atau pun murah. Saya cermat dengan barang saya, jadi siapa nak guna kena cermat juga. Saya mengamalkan konsep nilai. Dan tak boleh disangkalkan lagi, saya memang seorang yang berjimat cermat. In other word, just like my father, "Like father Like daughter"

im so mad right now! Anis, you better stay away from me. siapa suruh tangan gatal pergi tarik plastik dekat keypad tu? lepas ni, ANIS HARAM PEGANG LAPTOP KAKAK AISYAH. fullstop

2 comments:

Nurul Farhanah. said...

TAK MACAM ROSAK PUN -___-"

Syarah said...

rosak la.. cover getah tu dh xbleh guna :( tp dh beli baru :)