Monday, August 16, 2010

Proses Kematangan

         Lately saya mudah tersentuh. (umi dan abi jugak berkata begitu, maaf being rude to both of you, its not your fault) mengapa? i dont know why. hati ini berkecamuk, gundah gulana gelisah resah (huh apa lagi?) macam macam berlaku dalam masa sehari (macam macam untuk sehari, kalau 30 hari? macam macam macam nak gila!) Ya Allah, biar kan lah hati ini tegar sentiasa. ya saya sudah penat dengan semua ini. saya nak duduk dan lihat apa yang berlaku. saya penat memikirkan solusi dan bertekad. tetapi sehingga kini tiada keajaiban yang dinanti nanti kan itu. saya kecewa kecewa kecewa dan kecewa. mengapa? adakah saya terlalu meletak harapan yang tinggi? hmmm biar lah rahsia~ saya memerlukan masa untuk merenungkan hal ini dengan serius. perlu atau tak perlu saya lakukan. saya buntu. saya memerlukan dorongan dan bantuan. tetapi kepada siapa harus saya rujuk?




      ya saya redha dengan semua ini, tetapi saya tak pasti samada saya mampu menghadapi masa akan datang. semoga aku bisa berdiri sendiri tanpa ada siapa pun di belakang ku.  mana pergi aisyah power? owh ya, bulan puasa aisyah power turn to aisyah lemah :( rohani nya sedang diisi dan dibaik pulih :) 

       Sebelum terlambat, ramadhan kareem wahai kawan2, dunia ini hanya bersifat sementara. maka, bersiap sedialah dengan bekalan akhirat sementara punya peluang. 

muda sebelum tua, kaya sebelum miskin, lapang sebelum sempit, sihat sebelum sakit, HIDUP SEBELUM MATI.

salam alaik :)

No comments: