Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, January 13, 2011

penantian~


salam alaik.


          Haritu,, kak nasuha ku tersayang datang kuis. masa dia datang bilik tu, aku tengah baring2 atas katil. then suhaina came in and she said, "syah,, cuba awak tengok siapa datang" time tu aku dah rasa kak nasuha nak datang. coz time tu aku rindu sangat kat dia. siap nangis kat tangga (nak cover punya pasal) tapi rasa macam impossible n luckily she really came. im totally spechless masa dia masuk bilik. daripada mengantuk,, terus segar bugar layan dia. serius ingat kan dia tukar fikiran nk pindah kuis semula. rupanya tak. so sad. dia just nk settle surat nk pindah sume. 

          Dia tidur bilik dia yang lama (and yet tempat aku tidur setiap malam)  n macam biasa dia belikan air jagung, makanan, dia willing tidur kat bawah (lantai) sebab ada orang lain tidur kat situ juga. haih (malu aku dibuatnya) sebab aku yang disuruh tidur atas katil. oleh kerana dia datang bawa baju je (sehelai sepinggang), then aku pun bagi dia bantal n selimut. then aku sedar, subuh2 dia selimutkan aku balik. sweeettttt. dia tidur 1 malam je dengan aku, hari ke2 dia tidur bilik kawan dia.

          Before dia balik tu, dia panggil nak salam. then aku pun peluk lah dia kuat2. tersedu2 aku nangis kat bahu dia. n dia pun nangis tapi dia cover. lama gila kot aku peluk dia. argghhh peduli apa aku, nanti dah susah nk peluk dia. then she said "aisyah, we will missing each other then" n i answered "i'll miss u even more kak nasuha" then makin laju meleleh. then sempat lagi aku pujuk, aku kata "kak nasuha, tak payah la pergi..." n dia balas "takpe, kak nasuha sentiasa ada bila aisyah perlu kan, semoga redha Allah sentiasa bersama kita" 

the only pic 2 of us :(
taken just after having usrah before she went back to uitm pilah

what more can i say? just let her go...
missing her a lot! ;'(

No comments: