Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 27, 2011

Baby Bellssss ^-^

Salam alaik.

Alhamdulillah sempena cuti semester yang kedua ni terisi dengan aktiviti yang berfaedah. Sedikit sebanyak memberi saya persediaan untuk diri saya sendiri bila tiba masa nya. Hehe. Tak lain tak bukan, macam biasa, diupah untuk menjaga close cousin bersalin secara pembedahan..

ini lah mak baby & baby yg dimaksudkan.. Bersalin thru caesar. 


Walaupun ini bukan kali pertama. In fact ini kali 5 saya jaga ibu bersalin secara pembedahan, tapi kali ni saya rasa ini yang paling mencabar. Mungkin kerana size ibu tersebut lebih besar dari saya. makanya nak pimpin ke tandas pun sedikit payah. hihi. apa pun i really enjoy jaga cousin bersalin di Hospital Putrajaya. warded di sana 4 hari di wad Bersalin kemudian 1 malam di wad kanak (dek kerana baby terkena Jaundice).

Apa yang best nya, the service itself very good! The nurses and doctor very lovely, friendly.

No comments: